اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آشنایی با ۱۳ منتخب شورای شهر نصف‌جهان| نباتی‌نژاد: برای ارتباط موثر با مردم پیشنهادم تشکیل فراکسیون اقشار است

منتخب مردم اصفهان در شورای ششم شهر اصفهان گفت: برای برنامه ارتباط با نخبگان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم پیشنهاد تشکیل فراکسیون اقشار را داریم که ذیل آن فراکسیون، تعامل با بدنه متخلف اجتماعی انجام شود.

آشنایی با ۱۳ منتخب شورای شهر نصف‌جهان| نباتی‌نژاد: برای ارتباط موثر با مردم پیشنهادم تشکیل فراکسیون اقشار است

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون حضور در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: باتوجه به تجارب مرتبطی که در شهرداری و رشته تحصیلی داشتم، احتمال حضورم در سه کمیسیون بیشتر است.

منتخب مردم اصفهان برای حضور در شورای ششم ادامه داد: به علاوه بخش پژوهش‌ها، احتمال حضور در کمیسیون‌های پایش، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گردشگری را دارم.

وی تصریح کرد: اصراری بر حضور در هیچکدام از کمیسیون‌ها ندارم و نظر نهایی به جمع‌بندی و تصمیم جلسات و تقسیم وظایف با سایر اعضای شورا برمی‌گردد.

نباتی‌نژاد عنوان کرد: همدلی و همکاری در اعضای شورای شهر ششم وجود دارد و درنهایت تصمیمات و اقدامات مطابق با تشخیص مصلحت جمعی صورت خواهد گرفت.

منتخب شورای ششم شهر اصفهان بیان داشت: در گذشته هم اولویت‌های ناظر به شورای اسلامی شهر و ناظر به کمیسیون فرهنگی را اعلام کرده‌ام که می‌توان به تلاش به منظور تدوین پیوست‌های فنی و اجرای اقدامات و حذف اقدامات نمایشی و پوپولیستی، تقویت‌ بدنه کارشناسی کمیسیون‌ها با ساماندهی گروه‌های نخبگانی و طراحی ساز و کار نظارت هوشمند و میدانی با تعامل موثر با شهروندان به‌صورت تشکل محور و محله محور اشاره داشت.

وی افزود: تلاش به منظور تقویت برند شهری اصفهان در سطوح ملی و بین المللی، چابک سازی و تقلیل کمیسیون‌های شورا و در عین حال تشکیل کمیته‌های ذیل کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های تخصصی و تأسیس اتاق تعامل منتخبین شهر با ترکیب ۱۳ نماینده شورا و پنج نماینده مجلس، از دیگر اولویت‌های ناظر به شورای شهر است.

پیشنهاد تشکیل فراکسیون اقشار در شورا برای ارتباط موثر با مردم

نباتی‌نژاد درخصوص افزایش ارتباط موثر با اقشار مختلف مردم عنوان کرد: برنامه ارتباط با نخبگان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم پیشنهاد تشکیل فراکسیون اقشار را داریم که ذیل آن فراکسیون، تعامل با بدنه متخلف اجتماعی انجام شود.

منتخب شورای ششم شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اگرچه باید یک دسته‌بندی براساس محلات هم داشته باشیم اما دسته‌بندی براساس اقشار نیز خواهیم داشت تا هر قشری بتواند زبان گویای قشر خودش باشد و در عین حال کمک کننده به شورا هم باشد.

به گزارش فارس، مصطفی نباتی‌نژاد که با ۷۵۰۵۴ رأی به شورای ششم شهر اصفهان راه یافت، دانشجوی دکترای مدیریت کارآفرینی است و به عنوان چهره‌ای فرهنگی در شهر شناخته می‌شود.

وی که سابقه تدریس در دانشگاه را در کارنامه خود دارد، مدیرمسؤول یک موسسه فرهنگی و ایده‌نگار و اولین مدیر رصدخانه فرهنگی اجتماعی استان اصفهان نیز بوده است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول